Ostrzeżenie: Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

Zasady dotyczące zwrotów i wymiany towarów

1 Spakuj wszystkie rzeczy do oryginalnego opakowania. Towar zakupiony w zestawie muszą być zwrócone w zestawie..
2Wypełnij formularz zwrotu towaru i podaj numer zwrotu. Poproś o formularz zwrotny: info@personage.se
3Zrób kopię rachunku, określając sposób zwrotu pieniędzy (przekaz pocztowy lub przelew na rachunek bankowy).
4 Wyślij przesyłkę na adres: Logistiko SP. Z O.O. Denys Politov ul. Grunwaldzka 5a 99-300 Kutno Polska Numer Zwrotu: ....................
 
5Po wysłaniu przesyłki, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: info@personage.se

Kwalifikowalność Rzeczy do Zwrotu lub Wymiany

Masz prawo do zwrotu wszystkich zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia od sprzedającego lub jego przedstawicieli. Zwrócony produkt musi być w oryginalnym stanie i nie może nosić śladów używania. Wszystkie etykiety muszą pozostać na produkcie. Aby zwrócić towar, należy przesłać kopię dowodu zakupu oraz wypełnić formularz zwrotu.Zasady zwrotu i wymiany dla rzeczy, u których wykryto wady:
Klienci mają prawo powiadomić sprzedającego o wykrytych wadach i zażądać ich poprawienia w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia od sprzedającego lub jego przedstawicieli. Jedynym wyjątkiem jest uszkodzenie przedmiotu przez klienta.Klienci mają prawo do odmowy przyjęcia towaru i żądania zwrotu pieniędzy. W takim przypadku przedmioty muszą zostać zwrócone sprzedawcy, a ich specyfika konsumencja oraz etykiety fabryczne muszą być nienaruszone.